my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





29 January 2009

mira lagi....

tengokla anak dara ku ni tidur......hmmm....sedap kot tidur cengini.....

ada ulat gonggok depan pintu..itu yg muka dia cengitu.....nak tergelak pun ada....budak lasak takut ulat gonggok....
ni la feveret dia.....panjat grill pastu pegang kunci nak buka....mcm la dia reti.....
kadang risau jugak takut kaki dia tergelincir....tp selalu ku tunggu je belakang...so far tak pernah la lagi...kuat jugak budak ni....hmmm.....

6 comments:

sHa_eiNa said...

lasak mira nih...hehe


kak neisya..ni add br blog ina...
http://lurvemylife1983.blogspot.com/

blog lame ade prob..

neisya said...

memang pun sha....kelmarin p bawak dia training badminton...akak tak payah main...ligan dia pun dah berpeluh2...eheh

ok, nnt akak tukar link tu...

Mulberi said...

Takpe neisya.. Kalo anak2 ku, mmg kubiarkan je die memanjat.. Tp kena tgk2kan jugakla.. Ikut saintis, memanjat @ bergayut bagus utk paru2 die.. Budak2 yg pelat cakap, elok suh bergayut byk2..

neisya said...

mmg pun, elokkan biar dia explore....tp masalahnya...ku hangat telinga dileteri abah mira kalau anak dara dia jatuh....mencik tul...

mira punya pasal, abis kami semua kena marah...bila ku tarik muka 14 terus hb ku diam..hah!! ...pujuk la mama mira pulak..padan muker.....ekekek....

luv_ma said...

kak..lasak mira.abg aqeel pn x pernah pnjat pagar gtu.he.pss..tilam tu canteklaa kaler pink.kak beli kat ne..?

neisya said...

ma, akak akan simpan gambar2 ni tunjuk kat mira nnt...bila dia besar..tentu dia pun heran...
tilam tu akak guna bila mira tidur siang2...kak beli kat kangar ja...kat padang besar berlambak....yg ni murah ja..rm80