my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





28 January 2009

CNY

cuti 4 hari baru ni....aku ngan hb buat keputusan takmo ke mana2....saja nak relax2 kat rumah....sbb selalu kalau cuti panjang mcm ni...mesti tak lekat la kami kat rumah....byk faktor buat kami nak lepak rumah ja...salah satunya....aqief baru je keluar wad...

tp seronok jugak sesekali duk rumah...cuma pagi sabtu dan ahad...anak2 ku p training badminton...ku pun ikut sekali...seronok jugak..berpeluh2....sambil anak2 ku training....aku training ngan hb...

hari ahad kami lunch kat rumah mertuaku....seronok bukan main anak2ku balik kg..(mcm la kangar tu jauh sgt...hihi)....ni sebahagian aktiviti derang kat kampung....
aqief & Saria....(sipi2 je...malu sket pembantu ku ni.....ehehe)
'teksi' kampung....kata anak sulung ku....seronok bukan main derang main tolak2...
abah pun tumpang sekaki.....sayang abah... muah...!!!MIL & FIL.....


me n mira....:)

2 comments:

Mulberi said...

Best tuuu.. balik kampunggg.. Uwaaaa.. ku jua yang tersadai kat siniii

neisya said...

sabaq mul...sabaq....hihi..