my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





20 January 2009

aku dan kehidupan

serba sedikit mengenai aku....

aku ni very simple.....sekali org jumpa mesti orang kata aku ni peramah....(perasan la pulak..ekekek)...sangat suka kepada kedamaian...alhamdullillah dikurniakan Allah seorang suami yang cukup pengasih dan penyayang,penyabar dan paling ku suka...sikapnya yang tenang.....kebahagiaan kami bertambah dengan kehadiran 4 orang cahayamata....walau kami berkahwin pada usia yg muda...alhamdullillah.....sikap suami cukup matang.....sungguh bahagia berada disampingnya....(alamak...terlebih sudah.....)

aku bekerja di sektor awam setelah tamat pengajian...alhamdullillah...tahun ni tahun ke 10 dah....mcm baru je p induksi.....kerja di pejabat macam graf...ada kalanya sibuk sampai tak sempat nak duduk...tp, ada masa free...tp jarang2 la..sesekali ja..mcm hari ni.....eheh..

rutin kehidupan mcm biasa..mcm ibu2 lain jugak walaupun aku bekerja....cuma sekarang agak lapang sbb ada pembantu rumah....aqief dan mira dia yang jaga....tengahari aku dan suami akan balik sama2...ambik anak2 kat sekolah...beli lauk utk lunch...malam je ku masak....

balik kerja....kami sama2 spend kualiti time dengan anak2.....tgk kerja sekolah derang...sembang2..makan2....tgk tv sama2.....mcm tu la lebih kurang rutin hari2.....

No comments: