my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





22 January 2009

Muhammad Afiy Aqief.....





ni la aqief.....yg atas sekali tu baru 5 hari....yg ke dua dan ketiga masa dalam pantang....yg bawah sekali pic last week...kejab je dah besar......!

5 comments:

Aiza Parman said...

Hai neisya..tak perasaan hang dah ada blog. Nanti nis ambik link nya ye letak kat blog nis. Aqief dah besar, putih mcm hang. Muka mu nampak muda dari umur, really. Nisda

luv_ma said...

salam kak..x taupun ade blog:)ma add kat blog ma ya.

eynda said...

salam neisya...

Makin hensem la aqief....

Neisya create la shout box....boleh jerit2 kat situ hehe....

neisya said...

nis...
baru je create nis...mimpi apa ntah la...ehehe...sesape tgk aqief semua kata ikut muka ibunya....tang dagu kut...:)

ma,
ok...akak nak letak kat bawah signature cari tu..tp bila post edit asyik dc je...

eynda,
shout box?..kat mana nak tekan tu?

eynda said...

Ambik dari blog eynda....kat shoutbox bawah tu ada link....klik kat link tu....