my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





02 February 2009

dah nak masuk 4 bulan..

pic aqief 3 4 hari lepas.....



10 hb ni, genaplah aqief 4 bulan...kejab je kan....masih terasa baru semalam check UPT tgk2 positif...

ms check positive tu..memang blur...rasa macam2....betul ke ni....mira baru 9 bulan masa tu...konfius ada...tensen ada...serba salah ada....takut pun ada....ya lah, dah la bersalinkan mira secara pembedahan..mahu tak takut....tp bila dapat sokongan dari suami, keluarga, kawan2 sepejabat...kawan2 forum kesayanganku(terutama bod parenting dari forum cari), dan juga doktor pakar..baru la rasa confident....

alah mcm biasa...tp alhamdullillah tak seteruk ms peknenkan mira....

sekarang bila ku lihat anakku ni...ku panjatkan berbanyak2 kesyukuran kerana kurniaan Allah yg tak ternilai ini....wlaupun 'excident'...tp amat bermakna buat diriku dan jugak suami....

syukur, alhamdullillah......

6 comments:

luv_ma said...

kawaii nya aqief ni..kulit dia mulus sngt.emmuah dr aunty ma..ntah bile la dpt jumpe live.

ammi said...

sangat comel anakmu ini!!semoga sihat selalu.

neisya said...

ma...kawaii tu apa?..jenuh akak pikir apa..eheh
ya la ma, akak pun taktau napa la anak jantan akak ni kulit dia cengitu..kalah mira tau...
xpa, nnt kalau mai sp kita date ye...:)

ammi..thanks, akak pun doakan moga anak yg bakal mi lahirkan comel dan sihat...dan kelakar mcm mamanya...:p

Mulberi said...

Neisyaa.. tepekla pic anak2mu yg lain.. gambo dekat sorang demi sorangg.. mane atau ade yg berkenan.. leh pakat2.. hehheeh

neisya said...

mul...

kebetulan tadi anak sulung ngan no 2 tu balik sekolah...neisya ada ambik pic kat sekolah tadi...esok neisya masukkan dalm blog...boleh berkenalan :-)

linariff said...

alololo tomeinyeeeee......adeh nesya rasa semangat lak nak ada anak kecik ni hehehehhehe