my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





06 May 2010

sila masuk!!



salam all...

baru dapat update hari ni...malam semalam tenet line slow...nak upload pun lama giler...


dah godek2..ada pic ni aja...ok la kan... lama tak lama..dalam 3 4 mgu lepas pic ni....maaf la belum bersedia nak letak pic daku..la duk pulun diet ni...dah hampir 4 hari cut kalori...
terasa la ringan sikit badan ni...n dah kecut sikit muka daku......statement poyo..sila layan ek......nnt la mgu dpn ku letak pic terbaru daku n anak2.....harap2 turun another kgs.....amin....


hby?? owh...masa ni nampak tembun sikit kan muka dia....tp kesian..sejak kena tinggai ngan isteri...dah kurus kering laki aku....huhu....(huhu bukan apa...jenuh lagi la daku nak menguruskan diri....hehe)..masa tengok dia mai jumaat lepas...luluh rasa hati tgk tak terurusnya dia..dengan kurusnya..dgn selebetnya...dgn bertambah kaler dark tu...kesian..panas gamaknya..perlis kan cuaca panas...


tp yg ku perasan...my skin plak dah makin cerah...mau taknya...p ofis matahari tak naik lagi...pastu balik matahari pun dah nak tengelam...hby kata nnt lama2 cerah ler daku duk sini...amin...!!...


tak sabar nak tgk hby sat lagi..harap2 jgn la tmbah kurus..(mcm ler lama sgt tak jumpa..baru je ahad lepas hb blk...kiki)


okey la...me tengah prepare bahan masak kat dapur..nak masuk dapur bila mira dah tidur...so, nnt senang sikit nak masak tnp gangguan...aqief dah sampai London mana hala dah pun...awang tu memang lena awai....mebe tak tidur dari tengahari tadi....ok la...daku nak masak...3 4 hari hb kat sini..ku nak menembunkan dia...ehe



bye semua....jumpa lagi....!!!



semoga Allah swt permudahkan perjalanan suami ku dan selamat sampai sini..amin!!

2 comments:

makcikrehan said...

somi akak cam muka somi lisdawati tu..apa nama tah.. harun ke apa tah hahah...

awat laki akak dok jauh? laki kat perlis, akak kat mana? sorrylah kak, i tatau citer lorr...huhuhu

ana said...

ishk....takde serupa pun..dalam gmbar kot..kat luaq tak semcm pun..

hby xdpt trnfer lagi, mebe surat tu keluar dalam bulan ni..bulan dpn hb pindah sini le kot...harap2 ler..akak pindah mai 1 april...baru je lagi duk sini..