my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





21 May 2010

Gambar2 minggu lepas...@Jom heboh

salam all..


citer minggu lepas ni...layan je la ek..masa ni kami ke jom heboh plus hari belia negara kat putrajaya....

ni 2 anak...asyik gaduh je...hmm..bila la nak berdamai...ada je tak kena...
my sweet little boy...payah nak ambik gmbar dia..ni abah ambik candid...
mira la ni pesyen nak ambik gambar dia, mesti buat aksi mcm2 ni..buat muka macam...
tengok tu....pulun....

sayang xde photographer...tidak cun dah kan gmbar me ngan anak2 n suami...
bagi tau hby bila tgk gambar ni...byk plak anak na...ehe...kalau tak anak me dah 7 tau kalau tak keguguran....best kan.....tp penat oooo...nak tmbah lagi sorang anak 2 tahun lagi...kalau blh nak girl...amin...!!
ok la...jumpa lagi lain masa....ngantuk ni...tp dah namanya blogger kena la update gak kan..ehe
esok nak p mana ye ngan hby...eheh..hujung minggu yg selalu ku selalu nanti2 kan...... :-)







3 comments:

eynda said...

Bagus neisya suka anak ramai ek... :-)

makcikrehan said...

bibik tu yg buatkan nampak ramai..hehehe

ana said...

eynda...cukup la 5...ehe

MR...a'a la..bibik tu nmpak lagi ramai...kikiki