my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





06 August 2009

luahan perasaan......


Yang merah itu saga
Yang lorek itu kendi
Yang indah itu bahasa
Yang elok itu budi

13 comments:

neisya said...

jarang kan dengar ku mengomel??...tp geram sgt ni...huhu

eynda said...

Neisya....sabar banyak2....pasang cctv la kat rumah :-p

neisya said...

tunggu pindah putrajaya nnt insyaAllah....tp tu la, tak best pulak rasa sbb tengok adek ni lain benar dari kakak dia...tp...hmm...saria...saria.....

iNa said...

sabar kak neisya..
sabar..huhu..
tp geram gak dgr kan bile mak akak cite die jerkah2 mira..huh.....

neisya said...

tu la ina...kesian mira kan?..mcm ina mesti perasan sbb nabila seusia mira kan...
budak2 nama pun...

kak kalau anak2 yg citer akak tak ambik pot sangat..ini mertua akak...mertua akak tu bukan jenis yg suka jaja citer org sgt...terkeluar dari mulut dia...kira berat la kot...sebelum ni dia takmo citer pasal takut akak ngan hby susah hati agaknya....

shabiela said...

kak.. x sangka kan.. sian mira.. cam aqief tu pon, mesti ada hidu rokok.. kecik2 lg dh kena hidu.. siannya..

eynda said...

Bila nak pindah putrajaya...syiok la dekat je nanti... :-)

neisya said...

sha...itu lah, kesian aqief...kalau dia bgitau kak..hisap je lah rokok tu...tak payah sembunyi2...yg sembunyi2 tu yg merokok depan anak2 tu...kalau kak tahu...kak suruh ja dia merokok belakang rumah...takpalh..dia pun dah tak mai....kak pun dah takde perasaan nak ambik dia kalau dia mau pun...

eynda....boleh la neisya p jalan rumah baru eynda nnt..:)

m@ said...

ape kes ni..? ma tertinggal cerita..apepun sabar kak..:)
rendu nk tgok mira..mesti dh besar makin bnyk akal.

neisya said...

kak dah delete ma....rasa tak sedap sbb kak masih kenang budi dia jaga anak2 kak walau bukan free...

dia smoking ma...

m@ said...

owh..ok ma paham kak..
blur2 skit..apepun ma doakan yg elok2 je k.

iNa said...

huhu..betul kak...
terasa gak bile bab2 jerkah2 nie..

kak nk pindh putrajaya ya??
wah...dkt dh nie..

neisya said...

ma, thanks...

sha....kak tunggu kekosongan di putrajaya...KL kak dah tolak...