my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





19 February 2009

byknyaaaa nak citer.....!!!






wah!!..hampir seminggu tak update blog...sibuk sgt2....banyakkkk sgt nak citer...

mula nak citer pasal hobi baru aqief....isap jari....best je tgk dia isap...mcm sedap sungguh jari2 dia tu.....

ku pun geram tgk jari dia....mcm nak gigit je...apatah lagi mira.....!!..mesti kena selalu tgk la kalau mira duk sebelah aqief....



ni pulak pix dia kelmarin dulu...


dah pandai pegang...nampak tak dia pegang buaian tu.... :)





yang ni gambar tengahari tadi(duk dalam kendung...maklumla pengasuh 'made in indon'...ehe) masam je muka dia...hari ni menyebai apa taktau...Pembantu ku kata gara2 ku bawak dia p jenjalan tgk abah dia p main futsal..pastu p pasar malam....adoila...manja sungguh anak teruna ku ni....tak leh bawak keluar...mesti ada la perangai tak elok yang dia nak bawak balik.....huhu...

ni pulak citer pasal mira...

dah besar dah anak dara kecik ku dulu ni.....

ni masa nak p main layang2 kat kawasan perumahan...




paling suka kalau abah bawak naik motor ronda2....wah...suka la ati dia...mama pun seronok...apatah lagi dia.....memang best kan naik motor ronda2...



sayang sungguh la abah dia tu.....hmmm!!!


ni pulak anak sulung me.....

terlebih 'sihat' sikit..ehehe..



mana tak terlebih 'sihat'..tengok la tu.....


ni anak ke dua me....

bergaya dengan jam yg baru dapat kat KFC..(2 hari je kot..pastu hilang mana ntah....hmmm...)


tak leh nak makan aman la kalau bawak mek mira ni.....ni salah satu pic yang sempat diambik....penat weh!!!..

ok lah....itu ajalah kot....jumpa lagi di lain masa.... :)

10 comments:

luv_ma said...

bestnya tgok pix ank2 akk ni..comei sngt aqief mata dia bolats.eemmuah!

Mulberi said...

Uihhh.. Aqief masih pakai boxing lagi kee??

Dalam banyak2 gambo ni kan neisya.. ku paling suke tgk gambo hubbymuuuu... ngehngehngeh.. jangan marahhhh...

p/s- neisya.. hubbymu takdak orang kacau kaa?? Kalau ngaku bujang pon mesti org percaya..huhu..

Mulberi said...

Eh.. lupe lak nk tanye..
Anak sulung & anak ke-2 sape name?
Dorang pandai jaga adik2 tak?

eynda said...

Aqief makin comey la....dah nampak exactly muka neisya :-)

IdzaRis79 said...

heheheh...
bestnya aqief makan jari...
takyah mama dia beli susu dah?

sHa_eiNa said...

Aqief dh besa....seronoknye...
Mira makin comel...
Seronok tgk pic anak2 akak... :) ..

neisya said...

ma,
thanks...nnt bila jumpa blh la dokong aqief...:)

mul,
hb neisya?...hb mu pun hensem....jgn nak tipu ek..neisya ada pic hb mu itu....ekekek

eynda.
rata2 org tgk aqief kata muka mama...bangga sat....hihi

iDzaris...siapa ni ek?..dari forum jugak ke ni...thanks sudi singgah blog ku....

sha...thanks....mira makin comel n makin NAKAL...mengada2...dah pandai cakap sikit2 now..penat layan dia..:)

Some1...somewhere...somehow... said...

berkenan pulak tgk baju mira tu...

Some1...somewhere...somehow... said...

geram tgk aqief...muka suci jer...

neisya said...

murah je baju mira tu...rm15 beli kat pasarina sg berembang,k. perlis....tepi laut tau lokasi pasarina ni...best sgt....
muka mak dia tak geram ka?...heheh...