my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





01 June 2009

kenduri....

sabtu lepas kenduri kahwin anak sedara..ni kakak me no 3....so yg kahwin ni anak sulung perempuan dia....

ni family kakak me....dengan anak2...4 perempuan, sorang lelaki...pengantin lelaki so 'sihat'..eheh, tak kisahlah,..janji hati baik...
hantaran

ni anak saudara me jugak..adik pegantin la....suka tgk muka dia...so sweet...

pic me ngan anak sedara....sori la...terpaksa di edit, malu plak nak letak sini...sungguh la berlemuih..berminyak2..mekap semua dah ilang......(pelikkan, dah tutup muka pun nak letak gak pic...yg nak letak jugak pasal nak tunjuk ku dah kecik sikit...perasan la pulak...kekekek)

lupa plak nak letak pic pengantin...anak saudara me ni kat luar putih melepak..tak tau la mak andam tu mekap cemana...jadi tak lawa langsung....petang tu dia cuci muka, lagi cantik dari bermekap siang tadi...hmmm...

6 comments:

Mulberi said...

Huhuu.. ape le punyer mak andam.. Cian kan pengantin.. nmpk muke die matangggg sgt.. Cun lak lagi adik pengantin.. Err.. yg cover muke tu, cun takk?? heheh

neisya said...

tu la..kesian je dia...tp sbb hby dia 'sihat' sikit...so...dia still nampak cantik la...hehe..nnt ku belek pic dalam pc ni, kot ada pic dia yg tak mekap....

hat kaver muka tu pasai terlebih cun..tu yg cover tu..kekeke

iNa said...

kak neisya...
awat cover muka plak..hehe...


kak...
nti amik tag kt blog ina yer... :)

neisya said...

tag keychain tu ke..eheh...akak kat kunci semata2 kunci la ina....tak letak keychain pun...hby pun....

iNa said...

ekekeke..patut la x jwb..he...

Cik Adek Manes said...

akak.. anak sedara akak yg mane satu yeks yg akak sll cite bejaye kurangkan berat bdn tue..?? ade lam pic tak..?? hehe.. ! curious nak tawu..

btw, cunz penganten.. tema ijau yeks.. suke, suke..