my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





28 May 2009

kelantan

2 mgu lepas me ngan hb ke kelantan...buat apa??..apa lagi..p tetap tarikh nikah adik hby la....so apa lagi, ambik kesempatan la bershopping kat sana...

ni masa berhenti makan kat grik...lapar giler....makan nasi beriani kat sini...tp tak abes sbb tak berapa best....

ni pemandangan kat atas bukit ke kelantan...cantik kan?..mcm nak hujan time ni...

check in sini...best sgt....ambik kesempatan sbb berdua aja ngan hb..anak2 duk ngan maid ngan mak mertua..mak tak p sbb sakit kaki...so dia offer tolong tengok2an anak2 dgn maid..ok la...lagipun p sabtu balik ahad...penat jugak kalau anak2 ikut....

beli apa kat sana?..apa lagi..baju batik la...rambang mata betul....ye lah, kalau kat sini...mahal sgt2...selepas dipilih dan dikira ngan duit yg ada dalam purse...ini aja lah yg boleh beli...ok la..lagipun pakai hari khamis aja...


beras tak sah kalau tak beli...ehe..


2 biji bear utk anak2 perempuan me....

ok la...overall..best la p kelantan...tp penatttt....sbb perjalanan terlampau lama...

bertolak pkl 9 pg...pkl 6 petang baru sampai KB...biasala..hby ku..singgah merata...hehe...

2 comments:

iNa said...

wah kak neisya...
b2 je ngan hubby...honeymoon la..heheheh :) ....

byk borong kain..
beras tue klau x beli mmg x sah...hehehe...

neisya said...

ehe, sekali sekala....tp sepanjang perjalanan..citer pasal derang ja...hmm...