my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





23 April 2009

Rizza oh Rizza

tadi pkl 11.15 terima panggilan dari sekolah anak...mula tgk kat skrin telefon, no phn sekolah naik...heran jugak...pastu dah dia introduce semua...dah ketaq tak tau cakap lagi...mesti ada apa2 ni....rupanya anak sulung ku kemalangan...terlangar pintu besi kat sekolah, berdarah2.....ambulan datang ambik terus htq ke emergency...call hby tak dapat2...last sekali call operator suruh cari dia...rupanya meeting....kelam kabut laki ku tu....

bersyukur sgt2 kehadrat Ilahi....luka tu betul2 kena bawah mata....nasib baik tak kena mata....memang sipi sangat...td kelam kabut tak sempat ambik gambar dia....

5 comments:

eynda said...

Neisya....harap2 rizza cepat sembuh...cemana la boleh jadi gitu...susah hati kan...

sheeda said...

kak niesya, harap rizza cpt sembuh n x serius mana.. sian rizza..

Mulberi said...

Esykk... camne leh terlanggar pintu besi tu? Faizeenku lak benjol paler terlanggar pintu library.. Adehhh.. mcm2 budak2 ni..

Alhamdulillah tak kena mata Rizza...

neisya said...

eynda,sha n mul... dia berlari nak p kelas makmal sains...tiba2 kawan dia buka pintu tu...apa lagi....pagi ni tengok bengkak sikit...kesian tak leh p sekolah...dari semalam duk tnya nak p sekolah boleh ke tak...

eynda said...

Uishh...dengar neisya citer pun eynda dah seriau...macam boleh rasa apa rizza rasa...sakit tuuuu....