my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





06 April 2009

5 april 2009.....happy birthday mira...!!


kelmarin besday mira.....dah dua tahun dah anak dara ku ni.....cepat benar masa berlalu....masih terasa kegembiraan aku dan suami bila disahkan aku pregnant...ya lah,...anak ke dua ku dah 6 tahun masa tu....dah tak larat nak gomoi dia dah...ye lah...dah bau asham....

sambutan besday kali ni agak sedih sbb hby tiada....petang ni baru balik...dia kata, dia tak kira...petang ni nak sambut lagi sekali besday anak dara kesayangan dia tu....ok la...takdak hal....

kelmarin tok dia ada, kezen dia ada 5 org....mak saudara..pak saudara....mak usu..bibik...abg ngan kakak dia...penuh gak la rumah ku....

ok la....dia pun tak berapa paham lagi bila org duk nyanyi sambil tepuk2 tangan.....

5 comments:

Mulberi said...

3 April ke b'day Mira? Same dgn hubbyku lee.. BTW, Happy Belated Birthday Mira.. Moga sentiasa jadi penghibur hati parentsmuuu

sHa_eiNa said...

happy birthday mira...
semoga panjang umur...murah rezeki....comel2 slalu...
Jd ank yg solehah...sentiasa gembirakan hati ibu dan ayah... :) emmuaahhhh dr aunty..

neisya said...

mul....5 arpil la mul....tp kongsi bulan yg sama ngan mira....thanks..mul...

sha...

thanks....bila nabila nak ada adik...ni mira yg tanya....ekekek

eynda said...

Happy belated birthday utk mira...stay cute!!

sHa_eiNa said...

adik nabila coming soon next year..
plan nk preggy ujung thn ni kak.. :)