my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





30 December 2010

Posting terakhir tahun 2010

Salam semua,

hari ni agak kelam kabut siapkan kerja sbb tiba2 esok cuti, jadi kena la buat apa yg dirancang..nak mai kerja esok pun, boleh la...tp mcm saya ni terlibat dengan auditee...jadi tak kan nak p ofis org yg tutup.., so...mcm lipas kudung la team kami ni....at least...siapkan laporan utk 2 minggu ni dulu...

lagipun, saya akan start cuti esok..patut sabtu la kan....saya dan family akan balik ke Perlis dari 31 dis hingga 9 januari 2011...Rizza akan mendaftar di sekolah berasrama penuh di sana...Sek Men Tunku Syed Putra...sekolah abah dia dulu jugak....benarnya...saya sangat sedih sbb rasa mcm jauh je nak tinggai anak kat situ..tp memandangkan in law saya ada kat sana...okey la...lega sikit la...daftar 5 Januari tp sy kena balik awal sbb, byk sgt benda saya nak kena buat....Rizza kena buat pemeriksaan kesihatan dulu kat klinik kesihatan...jadi saya malas nak buat kat putrajaya...baik buat kat Kangar sbb senang sikit...abah dia blh tolong bawakan...

so, malam ni saya akan balik ke Perlis..terlanjur balik utk pendaftaran anak...dapat gak saya balik kampung..sambil menyelam minum air....seronok jugak kan....rindu kat halaman rumah... rasanya kali ni balik ada hajat nak cat rumah...then nak tukar tile kat dalam bilik air saya tu....teruja tgk tile yg kat hotel baru2 ni....nampak cantik sgt....

okey la semua....jumpa lagi di tahun depan.....saya letak la pic2 terbaru kat sini yang belum sy letak dalam blog...citer mungkin dah ketinggalan...dan gambar yg diletak tidak ikut jalan citer la ye...sy main letak je ni..... tak ikut kronologi ye....


aqief... susah nak dapat pic boboi ni duk senyap gini tau.....

senyum sikit sayang....

mira..

mira lagi...

hmmm...

tengah marah ni.... bebai kat abah dia.....

rizza bergambar kenangan di sebelah fotonya...

rizza masa anugerah pelajar


10 tahun jarak derang berdua ni....

kakak ...besar dah anak dara sy ni....

pic2 kat bwh ni masa otw balik dari bukit gambang....geram sungguh la ngan mira ni....ada je memek2 muka dia....ada lagi benarnya....tp ni je dapat sy share...




kita punya la kontrol...dia selamber je....eheh...sy dah naik geram masa tu...dah monyok dah muka sy kan...hby gelak2 tgk kelaku mira...hmm...



okey la semua...jumpa lagi di tahun depan...

bye; ^-^






No comments: