my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





21 December 2010

~ masih setia ~

salam..


entry ke 3 untuk hari ni..ehe....sy tak keluar lunch...so dapat la buat scheduled entry ni....

oh ye....nape tak lunch?....sy diet minggu ni....insyaAllah...harap2 berjaya...perlu ada istiqamah sgt2 dalam memperjuangkan usaha ni....hihi...semangat...cuma yg tak tahan....dah dekat 10 kali ke bilik air....bila minum byk ni...paham2 la...tp kalau tak minum...cemana nak kurus kan....sbb toxic tak keluar...jadi, terpaksala saya berulang ke situ...dah la bilik saya ngan bilik air jauh....hmm...bila la nak naik gred JUSA ni... blh ler ada bilik air dalam bilik sendiri.... haha..berangan...

ok serius balik....actually semangat ni datang berkobar2 dari minggu lepas lagi sbbnya tiba2 je hby komen...."na boleh kurus....sbb na bukan kategori yang makan banyak...maksud abg, lepas makan pastu makan lagi....dan lagi...."..tiba2....macam ada satu suntikan je..terus rasa nak diet....thanks abang....:-) so, i m on diet...!!


oh ye...sebelum ni sy ada citer kan saya pakai SS nye produk...so mgu ni ms saya p watson kat alamanda....tiba2 teringin nak beli Olay yg botol merah tu...yg ning baizura jd model tu....sbb baca kat paper...produk tu elok utk penuaan...ye la..umur dah mcm ni...kena la protect dari awal kan....so, tiba2 je dah belek serum ngan cream tu...dah testing pun....tp tiba2 rasa nak stick je ngan SS....bukan apa..sy kan outstation bln lepas...jadi agak gelap..sbb sunburn.....maklumla, kerja luar...panas pulak tu.....duk ofis okey la kan....

tp adik kat kaunter tu kata....SS pun elok kak....blh ilangkan sunburn akak tu....terus p letak balik then ambik SS...kira okey la tu..masih setia.....sy ni pesyen cepat jemu kalau guna sesuatu produk...harap2 produk ni memberi perlaburan yang baik la..harga pun mampu dimiliki....sy dulu pernah try produk mahal...hby sy order lagi dari dalam katalog...satu set je dekat seribu...tp pakai 2 minggu kulit rasa pedih....sgt2..dah la susah..nak barang nak kena order n pos by kurier.....jadi...produk kat pasaraya adalah senang dan mudah untuk saya...

sebelum sy lupa....hari tu ada saya nak bgtau pasal donut tu kan...okey...kakak sy ajar kena masukkan juga ubi kentang yang direbus...pastu bagi halus then masukkan sekali dalam adunan tepung donut tadi...so, donut akan jadi berbau wangi...cuba la....(bahan2 lain jgn lupa pulak...kang keras jadi batu plak..ehe)

okey...apa lagi ye yg saya janji.....nnt saya belek2 entry sebelum ni okey....^-^





No comments: