my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





04 June 2010

teringin ke mengidam??

petang ni hby me turun Putrajaya.....so dalam kepala otak ni duk pikir....nak g jenjalan mana ye cuti 2 3 hari ni....hmm...plan mcm2...tp cuti hby tu limited sangat...payah kan kerja makan gaji ni....kalau keje sendiri kan best...

tiba2 teringin sangat nak p Kelantan...agak2 kalau pujuk hby p esok....agak2 jalan tak ek....hmmm...mcm tak jalan je sbb anak2 pun baru baik demam...tp kenapa ye tiba2 teringin sgt nak p sana.....

4 comments:

ammi said...

merepek jer akak ni..ingat dekat ker?? kikikiki

Pitt said...

minggu lepaih atoy habaq ada kelas minggu ni....

ana said...

ammi...tu la...huhu..ingat dekat ke....tp tak mustahil kan....ehe

pitt...patut dia mai esok lepas abis kelas..(mid term exam patutnya)..tp ditunda ke 18hb....

shabiela said...

mai kak, shopping cni.. cewah.. pepandai jer.. heheh..