my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





29 July 2009

permudahkanlah.....

Ya Allah ya tuhanku...permudahkanlah segala urusanku...Amin....

hari ini..., adek (bakal bibik baru) akan berangkat dari indonesia....petang kelmarin dia bertolak dari medan ke tanjung balai,tempat berlepas... hari ni katanya naik feri jam 11 pagi ke port klang, dari port klang...agen akan jemput dia...so aku akan ambik dia terus dari agen....

tp, entah kenapa...bimbang sangat2..selagi dia tak sampai kat tangan...mcm2 ku pikir..nak p tunggu kat port klang...hby tak bagi..katanya...biarla agen uruskan...dah la bayar mahal2...tp ntah napa rasa tak senang hati....perasaan saja kot....

sebenarnya 2 mgu lepas dia dah nak bertolak, tp bila dah sampai kat rumah agen kat indonesia tu...suami dia kol anak dia menangis....jadi, dia tak sampai hati nak tinggal....

jadi...selagi dia tak bertolak, bimbang perkara lama berulang....minta2 dak la....

tawakkal sahaja pada Allah swt...tu yang sebaik2nya kan..


3 comments:

eynda said...

Semoga dipermudahkan...mai KL ke??

neisya said...

thanks eynda....tak, agen ambik kat port klang...neisya mai ambik kat penang ja...

m@ said...

semoga semuanya berjalan dgn baik2 belaka..:)
lepas ni dh ade yg bantu..ringan skit kerjaan nya kan.:)