my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





07 December 2009

update menu hari ni...

~

pagi

roti 2 keping, satu letak planta...satu letak kaya..
nescafe tarik
food supplement 2 biji

lunch
nasi putih 1/2 senduk
daging masak serai
ayam masak kicap seketul
air kosong

petang
plan nak ajak hb makan kuetoew hongkong



dulu me tak berapa rasa perlunya update menu kat blog...tp, bila dah start update....me rasa ni satu benda yg baik...bukan apa, secara tak langsung...cara ni akan mendisplinkan me...serius....try la...!!

jumpa lagi esok....bye...:)



~


ps: tak de pic mak, letak pic anak pun ok la ye....ehe

4 comments:

Bimbo said...

neisya..bim pon ske dpt jumpa neisya..hehe.syg kejap je dpt jumpa.insyaAllah kalau ada kesempatan bila2 bim dtg perlis bim bgtau yer.
thanx sudi jumpa bim..

ana said...

neisya pun suka jumpa bim...bukan senang nak jumpa kawan alam maya...dah ada peluang kan..ehe

mai perlis habaq nooo

ammi said...

kenapa bila nengok aqief rasa macam Zidan ada iras aqief kan.

ana said...

mi...masa peknen zidan byk duk tgk muka aqief kot...ehe