my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





07 March 2011

~ akhirnya ~

Assalamualaikum.....


apa khabar semua pembaca blog sya hari ni?..harap semua sihat2 ler hendaknya....amin....aiseh..mcm tulis surat pulak...hihi.

ok ler...akhirnya setelah di peram begitu lama dalam almari...akhirnya....ku keluarkan jgk..lama dah duk peram...rasanya dari b4 raya tahun lepas hby beli...sori ler dear...tak sempat la....eheh... ok la...sekarang ni saya dan family jugak maid saya ada aktiviti petang untuk menghilangkan segala lemak dan menuju ke arah gaya hidup sihat...ehe...jom tgk....

ni ler kasut saya tu....putih bersih lagi...eheh

atlit muda....

gaya mau ada....




ni sape yg pulun ni.....mamanya dah kepenatan....hehe..yg join tu jugak anak kwn baik saya kat presint 11 ni....


our coach..ehehe

penat sgt kot...abis air yg kami bawak...


mira with ayim.... so sweet anak dia.....


my dear mira....



kat track lari...saya dapat abiskan 2 round tau...haha..bangga betul....okey la utk starter mcm saya ni.... ehe


ok...dah nak balik...tu yg baju kuning maid kwn saya.. penat oooo time ni.....tp rasa sgt segar.....


.
.
.
.
.
.
.
.

jom tgk pulak produk yg saya guna....rasa kalau guna betul2...kuruih dah ni...eheh




ni my feveret....madu lebah tualang....

okey la..jumpa lagi esok....nak balik p riadah dah ni...eheh


bye :-)



















1 comment:

The Strange Traveller said...

salam, jom kurus dan sihat bersama premium beautiful. ada promosi, lucky draw dan free gift untuk bis partner. www.fabulousmummy.blogspot.com :)