my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





09 November 2010

OS dan cuti panjang...


Salam all..

mulai esok sampai next month sy akan mulai sibuk sbb outstation...
esok suami saya akan datang ke sini sbb kami sama2 nak p tengok result Rizza
yg akan keluar hari khamis ni....adeh...sebut je terus debar2 saya rasa...
sy boleh accept..insyaAllah...tp kalau result tak menyebelahi rizza...sgt kesian kat dia sbb dia sgt2 komited...Ya Allah...semoga anakku cemerlang.....
makbulkan lah doa ku ini...ibu kepada rizza farris ...amin....!!!


kemudian saya dan suami serta family akan bergegas ke temerloh pahang...
ada audit luar kat situ sampai hari jumaat...pastu...sy nak balik kg utk berhari raya(errrr...cuti tak lulus lagi....huhu..harap2 lulus b4 jumaat ni....huhu..)..
seminggu kat kampung..sy akan ke temerloh lagi...selama seminggu...balik pada temerloh...rest sehari....kami akan turun audit ke terengganu pulak selama seminggu...balik pada tu...dalam jadual mungkin juga akan ke sabah dan sarawak...aduh...sure saya kurus lepas ni...ekekeke..


hari ni besday anak perempuan sy ...Nur farisha Mursalyn bte Annur Azmin yg ke 10tahun...esok pulak besday suami saya yang tercinta...esok hby datang baru nak sambut besday derang berdua....20hb ni pulak besday rizza...sambut sekali pun okey kan..eheh..

hari ahad lepas sy buat kuih ni....sedap tau....resepi kakak sy bagi....nnt lepas bz semua2 ni...sy share dgn u all mcm mana nak buat kuih donat yg berbau harum dan sedap....sabar ye....

kuih sya yg bulat mcm tuan dier...ekekeke

rasanya?...kena cuba baru tau sedap....ehe..

ok la...tu je update sy hari ni sbb esok sy tak online lagi....
jgn rindu saya tau....<---statement perasan...eheh
bye:-)

No comments: