my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





27 September 2010

~ alhamdullillah ~

syukur alhamdullillah sbb dah selesai UPSR...syukur sbb Allah swt berikan kesihatan yg baik pada Rizza Farris utk menghadapai peperiksaan...mak dia tak sihat takpe...asalkan dia sihat...syukur juga sbb sebagai ibu dah ayah....aku dengan suami dapat menjalankan tanggungjawab kami walau terpaksa cuti seminggu..alhamdullilllah juga setiap kali nak masuk ke dewan exam...aku dan abahnya sentiasa ada bersama dia untuk berikan dia semangat...selebihnya....urusan Allah jua...sbg ibu dan ayah....insyaAllah...apa yg kami mampu berikan....kami akan cuba sebaik mungkin...

n mgu lepas adalah minggu paling best...sbb aku dan suami tak berenggang pun....ke sekolah ke pasar ke alamanda ke mana2 kami bersama...syoknya kan...tp, nak buat cemana kan...tak kerja tak de gaji ler....ehe..

hby dah balik pun ke kangar semalam...kesian dia...sbb nampak dari raut muka dia tak mau balik tinggalkan anak2...isteri okey lagi kan...mcm me la...jauh dgn suami mungkin blh juga tahan...tp anak2?....sure aku yg meroyan lebih dari anak2....tmbah2 aqief skrg dah pandai main2...dah pandai cakap sikit2..lagi la tak tahan nak tinggai....mira pun dah bijak bercakap...petah tak macam umur 3 tahun....aduh...tentu tak senang duduk la aku kalau aku yg ditempat suami....!!.. sabar la bang….tentu ada rahmatnya nnt….jumaat ni abang datang lagi kan…so…don’t worry…anak2 Na jaga dengan baik….insyaAllah….

Okey la…tak boleh nak citer byk2 hari ni..maklumla…hampir 11 hari tak masuk ofis(termasuk sabtu ahad)...so..paham2 la kan…Cuma dapat curi masa time lunch je la…


till then.....jumpa lagi....bye..^-^

No comments: