my family.....luv u all...

Ya Allah ya tuhanku...lindungilah diriku dan keluargaku dari anasir-anasir jahat....amin..!!





12 March 2009

update...

lama jugak ya rasa tak update blog ni.....apa ya nak citer.....

citer pasal aqief la dulu....pic atas ni pic terbaru aqief....baru semalam ambik...dah boleh meniarap dengan baik...bulat betul mata anak teruna ku ni....nak kata ikut mama, mata mama agak sepet...abah pun tak la bulat sgt....agaknya masa ku p bintulu terkenan kot...ehehe...

blur sikit sbb aqief asyik gerak2....


ni aktiviti kat kampung kakak, apa lagi...main badminton la...yg pakai baju oren tu anak sulungku...bergu dengan abahnya....


ni pic aku masa kat gelanggang tu..kecikkan sikit pic...sbb peluh tak sangga ni....(muka asli giler..ehehe...no bedak, no lipstick....seronok jugak main badminton malam2...tidur dalam keletihan....

tak sah pulak kalau tak citer pasal mira kan?... dah pandai cakap sekarang ni...tak la terus sgt,....tp boleh paham...seronok kalau lawan cakap dengan dia....tak padan tak terus, tp pandai melawan anak dara ni....eheh...
dengan abg n kakak....kononnya ayu la....tp seksi...tutup atas buka bawah.....

ok la....setakat tu dulu.....:)

2 comments:

adha said...

wah neisya main bdminton ek? kalau aku la.. adeh bergegar2 dewan tu.. wakakak

neisya said...

seronok tau...berpeluh2....tu lawan ngan anak je pun....eheh